ayseeeasln21 balliborek Bende daha demin aradım saat 4 e geldi diye ama maalesef birde tam 4 te e nabizdan bakayım bari
ayseeeasln21 gocebebirbayan aynen öyle ne olucak sonumuz hic bilmiyorum iyi ki daha hayatı birşey değil .
ayseeeasln21 Tubasahra ay evet o saçmalık var bende kendim hamile olduğum zaman bulmuştum ve bakmadılar grevdelermis
Olric11 ayseeeasln21 maalesef küstürdük memleketime gittim harika bir hastane yapılmış her poliklinik her cihaz var ama gelin görünki doktor yok
Esra_Deva ayseeeasln21 kızım 15 günlükken tamamlayıcı Sağlık Sigortası yaptırdım. Sanırım onun için yaptığımız en doğru şeydi. İkinci yılda uzattık. Eksikliğini göstermesin ama Allah düşürmesin devlet hastanesine. Kafamız rahat en azından
ayseeeasln21 KubraBaybars02 Evet imkansız hatta gerçekten iyi ki daha hayati bişey için sıra bulmaya çalışmıyorum
ayseeeasln21 Gamzebrb tey Allah’ım ya sonra laf edince çıkıyorlar yok hemşire yok doktora laf ettin vs diyorlar
Gamzebrb ayseeeasln21 valla hiç sorma oturduğum semtte kadın doğum hastanesi var hastane pek bilindik olmadığı için boş doktorlar akşama kadar bi kaç hastaya bakıyo onun haricinde oturuyolar oraya bile randevu alamıyorum neymiş doluymuş 3 hasta olunca dolu oluyo sanırım
Aselbuk ayseeeasln21 ben hep oyle aliyorum bide bikdirim aciyom mesaj gdi an girip aliyom cok ugrasmiyom yani
Bahar66 Y-A-Annesi SMS biri randevuyu iptal ederse geliyor onun dışında randevu açılınca msj gelmiyor, gün içinde 2 kere randevu açılıyor diye biliyorum biri sabah 10:00 diğeri öğleden sonra 16:00 da
Laden ayseeeasln21 10 gündür randevu arıyorum. Sabahta bakıyorum öğlende kuşluk vaktide. Asla yok. İlacımın birini parayla aldım o yüzden. Yüz küsür liraydı içime oturdu biraz😁
rua_da_senhora_das_verdades ayseeeasln21 belli günler açılıyor sistem ve hemen doluyor. Hangi gün olduğunu hastane sekreterliğine bir sorun isterseniz.