ayseeeasln21 İstanbul bakırköy de kalp ve damar poli. 7 ay randevu aradım sonunda buldum neyse gittim bekliyorum ki yoğunluktan nefes alamayacağım, hastane boş sıramı bekledim girdim 40 dakika özgeçmiş konuştuk, ulturason sırası için çıktım kapıda bekleyen bir hasta vardı. Sistemi çok yavaşlatdılar