kiymetuzr benim ilk doğum da yaşadım, offff o neydi öyle. 21 gün çektim. ÇaprAz kesik atmış doktor tam oturacağım yere doğru ne oturabilirdim, ne yatabildim, ne dönebildim, ne kıpırdayabilm. Sünnetli çocuklar gibi yürüyordum. Birde göğüs ucu yarası offfff offff