kiymetuzr ben yırtılmamak için doktora kesik attirmistim sordum kac dikiş var die ilk doğuma göre az dedi.dikisler düşerken ipleri saydım 8 taneydi ama bende ilkgunden beri üstüne otirmakta zorlanmistim.doktor banyo sonrasi gerekirse fön makinesi ile kurut ve pedin üstüne penye bise koy ped nemli tutar dikislerine zarar verir demişti.bolcada baticon sürmüştüm sanırım 20.gunden itibarende düşmeye baslamisti dikişler.kabiz olmayaya cok ikinmamaya dikkat et canim.