Eylul05 kiymetuzr daha çok yenisin hemen iyileşir mi bi parmağını kestin mi bile uzun süre geçmiyor yırtık nasıl geçsin??? 40 çıkana kadar yavaş yavaş geçer herşey
Elfvli kiymetuzr canim herkesin illaki bir olmaz. Benim hem yanlış kesi hemde bundan dolayı fazlaca yirtilmam olmuştu. İç dış 25 dikiş atıldı. 3 ayda zor iyileştim ben. 😔
Agustosbocegii 36 gün oldu doğum yapalı hala gerginlik agri oluyo çok oturunca ayakta kalınca gına geldi artık en güzeli normal doğum diye normal yaptık ama acısı bitmedi bi türlü çıldırmak üzereyim bende