Hafsaninanasi ysfhcrhsn e devlete girin arama yerine sosyal yardım başvuru hizmeti yazın ordan başvuru yapın. Başvuruda aile destek paketinide işaretleyin
acemi_ana ysfhcrhsn e devletten yaptım bildiğim kadarıyla sizin veya eşinizin üzerine tapu olmaması gerekiyor bde gelir düşük olması yanlış olmasın yine ben böyle biliyorum
acemi_ana anataraf1leoparbenim öyle valla paraya bişey gelmiyor eşim 2 aydır çalışmıyordu 10 gün başlayalı bugün çekip eve kahvaltılık alacağım en azından birazı karşılıyor 🙃
Kbrbisi28 mamitime bende anlamadim iki tane gorebli geldi esimi aramislar evinize gelecegiz diye neyse geldiler bir odanin fotografini cekicez dediler cektiler sonra bikac evrak vardi evraklara birseyler yazdilar 1 haftaya sonuc belli olur dediler
Elvindilan momybaby hayır yok aksine hacizlik borcum var bankaya evime icra geldi neye göre kabul ediliyo anlamiyorum gerçekten
hilal3205_ birprensannesii_ muhtemelen 2 aylık ya temmuz agustos olması lazım bakalım bir da ki aya görcez
bglm anataraf1leoparbenim gelenlerıde gondersınler hepsı yer yurt edınmıs esenyurtta çesıt cesıt ınsan sok oluyorum
anataraf1leoparbenim bglm Allah’ımın gücüne gitmesin de çok yüzsüz insanlar arsız namussuz lar günahım kadar seçemiyorum birde ürüyorlar köpek gibi ne ara fırsat buluyorlar hadi baksalar neyse ortada ser sefil büyüyorlar çocuklar birtek onlara içim yanıyor
acemi_ana bglm yo hayır bana gelmediler yengem de başvuru yaptı ona da çıkmış yeni ona da gelmediler yani
eymeninannesi11_ Sirinbusra yok burda öyle gördüm 2 aylık ödeme yapılmış 900 yattı demiş birisi ödemeden sonra onaylanınca diğer ay 2 ödeme birden yapılmış
Hemsireanneizmir Zombi 7 snden itibaren yatmaya basladi odemenjz hazırdır demesi lazim birde e devlet uzerinden ptt üzerinden yapilan kurum odemelrine bakin