eymeninannesi11_ Sirinbusra yok burda öyle gördüm 2 aylık ödeme yapılmış 900 yattı demiş birisi ödemeden sonra onaylanınca diğer ay 2 ödeme birden yapılmış
Deletedmom_73 Zombi Başvuru yaparken siz hariç başkasının tcsini istiyor ya ev hanesinde yaşayan oraya kimi yazdınız ben bebeğimi yazsam kabul olur mu?
acemi_ana bglm yo hayır bana gelmediler yengem de başvuru yaptı ona da çıkmış yeni ona da gelmediler yani
acemi_ana bglm valla canım süreyi hatırlamıyorum inanki hatta başvuru yaptım unuttum desem yeridir sonra yengem hatırlattı e devletten baktım onaylanmış bi iki gün sonra da mesaj gelmişti