1blossom birprensannesii_ 2 aylık bir den yattığı içindir o her ay 500 gelecek o bayana. ben de şimdi baktım benim de 900 gözüküyor 2 aylık yatmış bana da benim 450 yatçak her ay
hilal3205_ birprensannesii_ muhtemelen 2 aylık ya temmuz agustos olması lazım bakalım bir da ki aya görcez
birprensannesii_ 1blossom ben 1 temmuzda basvuru yaptım 12 agostos kabul oldu bana da 2 ayın yatması gereknezmıydı
1blossom Seydaisik E devletten Sosyal Yardım Başvuru Hizmeti yazın.. daha sonra sağ üstte Yeni başvuru var oraya tıklayıp bi Aydınlatma Metni çıkıyor onu kabul edip daha sonra ki aşama da size ait olan bütün bilgileri girip onaylıyorsunuz..
Elvindilan Ya kızlar benim 2 aylık bebeğim var eşim asgari ücretle çalışıyor kabul edilmedi çok saçma degilmi neye göre kabul ediliyo
birprensannesii_ 1blossom demek onun için benım agustos da sonuclandı eger temmuzda sonuclansaydı ıkı ay alırdım ınsanların hakkını yıyıyorlar temmuz 1 de basvuru yaptım 1 bucuk ay sonra sonuclandı
Elvindilan momybaby hayır yok aksine hacizlik borcum var bankaya evime icra geldi neye göre kabul ediliyo anlamiyorum gerçekten