livanurvealpinannesi61 ya cidden insanı sinir krizine sokarsınız. Yahu anladık siz her bi haltı evde yapanlar en iyi anne siZsiniz hepinizi ayakta alkışlıyorum. Kardeşim bak canım benimmm ben evde yapmıcam demiyorum buna karşıyım da demiyorum . Sadece çocuğuma doyurucu muhallebi tarzında bi mama yedirmek istiyorum yatarken. Bu da kaşık mama mantıklı geliyor çünkü sırf pirinç unu falan ya da irmik versem yemez yese bile ne kadar beslenir onlardan. Gün içinde zaten tadım için ona sebze püresi haZırlıyorum anlatabiliyor muyum ??? Bi siz değilsiniz yani. Evet marka olunca içeriğine bakıp alıyorum daha güvenli oluyor. Kolesterol, diabet yaşamın her yaşında bi tehdit. Çocuğunuzu 30 yaşına kadar elde yaptığınız pürelerle büyütün. İyi akşamlar