minikbabyy ben size verin yada vermeyin demedim genel konuştuğunuz için söyledim ben vermedim evde de kaşık mama kavanoz mama yapılıyor ayrıca bir bebeğin ilk 6 ay ek gıdaya ihtiyacı yoktur 5 aylık bebeğe sadece 1 yemek kaşığı ek gıda verilir bende 5 aylık bebeği amaç doyurmak değil zaten dedim bunu kin kusma olarak algıladıysanız o sizin sorununuz doyurmak ve tattırmak çok farklı şeyler 5 aylık bebeğe tadım şeklinde verilir doysun diye değil arkadaş doyurmak için sormuş bende o konuda yorum yaptım zaten. Siz verin vermeyin beni ilgilendirmez.