Bende hipp in yulaflı mamasını veriyorum bir öğün. Şeker ve süt yok içinde. Araştırdım en mantıklısı bu geldi. Organik yulaf, irmik falan aldım ama pek sevmedi oğlum. Hipp in mamasını kendi sütümle yA da suyla yapıyorum içine çiğ meyve rendeliyorum ya da meyve püresi yapıp onu katıyorum o zaman yiyor öyle denediniz mi ?