Zeynep-alya aynı anda başlamışız benim oğlum da bugün 17 aylık oldu, şöyle ki biz 1 hafta yatıştan sonra biraz toparlar gibi oldu tekrar öksürük başladı, ben bağışıklık güçlendirici takviye başladım doktor tavsiyesiyle, bir de propolis veriyorum, daha öncesinde meyve, pekmez, probiyotikli yoğurt, kefir vermeme rağmen günlük beslenmesinde malesef yetmedi, bu takviyeyle toparladı öksürük bitti