MiLuz merhaba, biz bugun başladık kreşe. 3,5 yasinda kizim, Babamiz isteydi ben götürdüm iceride durmadım okulun bahcesinde dışarıda flan bekledim 1,5 saat civari durdu içeride, aglamadi gayet mutluydu. Etkinlik yapmislar ztn resimlerini atti öğretmenimiz. Aglatarak durdurmazlar ztn, ilk günler normal byle olması aglarsa da gun gectikce alisacaktir.