Beryak bende mastit oldum ve baya çektim. Üzerime bişey giyemez hale geldim.gogus uçlarım felaket oldu.ates halsizlik hepsi oldu. Lahana buzlukta bekletip koydum duşta ovaladim ama etki etmedi bende.doktora gittim verdiği ilaçları kullandım o da etki etmedi.en son acile gittim ve operasyon geçirdim. Üstüne de 20 tane sabah akşam antibiyotik iğne verdi kalçadan dört tanesini oldum felaker yaktılar, koluma intraket taktılar öyle ordan verdiler o şekilde yasadem kaç gun. Bebeğimi kucağıma alıp sevemiyordum.emzirmeden emzirmeye ancak .o göğüs kesik oldgundan da bebek pek istemedi, ne kadar zorlasam da almadı. Şimdi de tek göğüsle devam ediyoruz. Demem o ki sen doktora git.