bglm MinnakPanda günde bır bardak ıcıyordum evet ama annem yanımdaydı cok yardımcı oluyordu yorgunlukda etkılıyor bence
MinnakPanda Dilantulgarr_ benim bebeğim de 8 aylık çekiyor çekiyor süt gelmiyor resmen. Gece geliyor çok azıcık. Çok üzülüyorum. Bitecek mi sütüm? Bitsin istemiyorum 2 yıl emsin istiyorum. Aslında çok su içiyorum ve uyuyorum da. Ama neden olmuyor deliricem artk
Mlkzrl Dilantulgarr_ merhaba, sütün artması için en önemli şeyler sıvı tüketmek ve dinlenmek. Sütn kalitesini arttırmak için de yeşillik yemek yeterli.
Bebibebi Dilantulgarr_ yulaf ezmesi bulgur pilavı canım boşuna tatlıya yüklenme boş şeker yuklersin vücuda
Pembebulut Dilantulgarr_ Dinlenmek,en en önemlisi stres yapmamak. Beslenme olarakta bol su, tahin,ceviz,fındık vs gibi yağlı şeyler tüketebilirsin. Bol yeşillik de güzel süt yapıyo ama maydonoz ve naneden uzak dur dereotu roka vs ye
Twinsmom- Dilantulgarr_ Kesinlikle su, su, su… Bol bol su için. Uyuyabilirseniz de uyuyun. Onun dışında da beslenmeniz sütün kalitesini etkiler. Öğün atlamamaya, protein ağırlıklı sağlıklı beslenmeye çalışın
Havva450 Dilantulgarr_ Canım şimdi bunu sütü olmayan yada var ama bebeğine yetmeyen(yetmemekten kasdim ise göğsünün dolu dolu olmaması)bazen memek memede süt çok olmayınca mız mız emiyo yada bir alıp bırakıyor yada ağlıyor işte) ama göğsünüz dolu dolu olunca bu şikayeter eğer ki şiddetli gaziniz yoksa 100/100 işe yarıyor süt yapıyor.Sosyal medyada Dilruba demirezer diye bir emzirme danışmanı var.Onun önerdiği sattığı çay ve tabletler var sayfasına mutlaka göz atın.Bir çok annenin sütünü öyle artırıyor ki… Tek şart 3 ana öğün 2 araogun yapacaksiniz yapmazsanız hiç işe yaramıyor.tecrube ile sabit.Asla sütun tadında bir değişiklik olmuyor.3 gün kullanımindaki etkiye inanamayacaksiniz.Kesinlikle reklam değil🤔Bebekleriniz aç kalmasın güzel anneler❤️
Havva450 MinnakPanda evet çay ve tableti kullanmak gerekiyor.instagram sayfasına bakın ordan internet sayfasına yönlendirme yapıyor linki var.Dilruba demirezer emzirme danışmanı