Atabsra gayet güzel bir gelişimi var bence bebeğinizin dil konusunda maşallah 🥰 benim kızımin 1 yaştan 18 aya kadar 8-10 kelimesi vardi sonra bir anda çokça ikili cümleler kullanmaya başladı bu ne, bak burda, baba bak, ben yaptım gibi sonra nazar değdi herkes aaa cok küçük ne güzel konuşuyor bizimkiler hiç konuşmuyor fln derken 20-21 ay civarı sadece baba,dede,mama demeye başladı tekrar ve yine duraklama dönemi tabiki hafızasına alıyordu hayvanları biliyordu hayvan seslerini taşıt seslerini çıkarıyordu ama konuşmamaya başladı 2 yaşını geçtikten sonra da bir açıldı pir açıldı ikili cümleler gelsin diye beklerden yerini üçlü dörtlü cümlelere bıraktı anne bana bak, bunu sen mi yaptın, çok güzel olmuş gibi çok daha fazla kelime bilgisi oldu artık ben sen benim gibi söylemler geldi ve 3 ay içinde sohbet etmeye başladık şimdi 2 yaş 8 aylık yaklaşık 5-6 aydır bizler gibi konuşuyor bazı kelimeleri tam telaffuz edemese de çoğu şeyi bilip anlatıyor 🥰