Benim oğlum da 20 aylık. Çok fazla sözcük anlıyor, dikkat kitabındaki tüm sayfaları yapabiliyor. sosyal bir çocuk hatta 12 aylıkken 15e yakın sözcüğü vardı ama hala 2 kelimeli cümlesi yok. Taklitle sözcük tekrarı yapıyor, hayvan seslerini taklit ediyor, bıdır bıdır kendi kendine bir şeyler anlatıyor. onun dışında meme, mama, baba, anne, anneanne, dede, bam(tehlikeli ve yasak şeyler için), gel, aç, hadi, no, bak gibi sözcükleri tam anlamıyla ve yerinde kullanyor. Hiç ekran vermedik, evde hep kitaplar oyunlar vs.sanki daha ileri olması gerekir gibi geliyor. Arada bi soru işareti oluşuyor çevrede bazı çocukları görünce. Kaygılanmalı mıyım bilemedim ben de.