Merve2017 inanın dediklerinizi fazlası ile yapıyorum ama gelişme zayıf maalesef. Martta pandemi oldu, akabinden ben dogum yaptım. Gurbetteyim. Hic akraba eş dost yok. Kendimde yalnızlığı severim, eşimle iyi bir iletişimimiz var. Doğu görevine geldiğimizden beri ikimizde kimseye ihtiyaç duymaz olduk. Insanlar bize ya yük gibi ya yok gibi gelir oldu, pragmatist tiplere döndük, sohbetiyle bize bir seyler katmayan insana tahammülümüz kalmadı resmen. (Bunlari kendimi eleştirerek yazıyorum, bir yerde ‘benim hayatım benim tercihim’ diyebilecegim şeyler değilmiş bunlar, yavrum için olumsuzlukları beraberinde getirdi çünkü).