Atabsra 19 ayligiz suan .anne,baba,nene,mama,meme,gaga,gel,al,sarı,ebe,bebe,kamyon,dayı,Ali,sar gibi kelimeleri söylüyor çok şükür.emmek istediği zaman meme diyor,bisey yiyeceği zaman mama diyor.kamyon görünce kamyon diye bagirmaktan helak oluyor😀 sar sar makarayı şarkısını çok seviyor ,sar demeyide öylelikle öğrendi. Yumurta görünce gaga der mesela.Dayisinin adı Ali.onun sayesinde Ali ve dayı demeyi öğrendi.Babasini görünce baba der ,dedeyi görünce dede falan…şeftaliyi cok sever ,seftali diyemiyor ama Şefti diyor ona🤣aklıma gelenler bunlar..ben doğduğundan beri değil ama 4 5 aylıktan bu yana hep kitap okurum ,şarkılar söyleriz.Yolds giderken falan gördüğünüz her şeyi anlatırım,işte kamyon araba ağaç kedi falan diye ..bunların cok etkisinin olduğunu düşünüyorum ben ..ama her çocuğun gelisimide kendine özeldir bence😌