Sibtug
Gebelik değilde ovulasyon testi yaptıysanız yumurtlamanın az olduğunu gösterir o silik çizgi. İşlemesi aynı mantık ama içeriği aynı değil eğer öyle olsaydı, yumurtalama günü çıkan belirgin çizgilerde herkes hamile kalmışta ondan çift çizgi çıkmış olurdu.