Mavi04 Bebeğiniz küçükmüş ama kısmetinizde varsa da olur valla ne kadar korunsakta. Görümcem doğum kontrol hapı+ prezervatifle korunurken hamile kalmış 2.ye. İlk bebeği 6 aylıkken. Şimdi büyüdüler ama çok sevimliler ikiz gibi
Birfincankahvee Sibtug hamile değilseniz kesinlikle silik çıkmaz. Çok mu silik ? İkinci çizgiyi görebiliyor musunuz ? Kaset değilde uzun %100 güvenilir testleri deneyin bende kazara hamile kaldım 3 aylık hamileyim. 😐 yalnız doğumdan sonra da hamile kalınabiliniyor ona hşc güvenmeyin
GericekilmeKorunmaDegill Sibtug sütün koruyor ama buna bunu hangi doktor söyledi bize söylede şikayet edelim
Esra57 Sibtug emzirirken kullanabileceğiniz korunma hapı var cerazette diye hapı alabilirsiniz emzirirken de bı tek o kullanıyor zaten ☺️
Sibtug Oznurkk inanırım bacım biz de o yolda ilerliyoruz da böyle yusuf yusuf gezmektense bi çare bulsak iyi olacak😂
joyfulmom Sibtug ilk gebeliğim bir tane bebeğim var ikinci yok henüz Allah isteyene versin kızım daha 4 aylık 😂
Sibtug joyfulmom amin ben de öyle dua ediyorum allah olanlara sağlık versin inşallah negatif sonuç alırım başka biri pozitif sonuç alır mutlu olur hep öyle dua ediyorum valla
Sibtug Oznurkk yaa bende baya bi olmam gibi geliyor çünkü lohusalığımda 20 gğn kanamam oldu çok 1 senelik oldum diye dalga geçiyorum😂
Besraesin Sibtug Allah isteyenene versin çok erken gerçekten ama ne gelirse allahtan hayırlısı olsun yinede 🙏