Süt korur diye bir şey yok sadece prolaktin hormonu yüksek olduğu için gebelik oluşumunun önüne geçebiliyor ancak yüzde yüz değil. Peki ilişkinin olduğu gün yumurtlama gününüz muydu? Regl kanaması yaşamışsiniz demekki yumurtlama başlamış yani doktor şuan yumurtlamiyorsun nasıl demiş 🤷 ben gebeliğimi silik çizgi ile öğrenmiştim şimdi size hayırlı olsun diyeceğiz sanırım…