ferlazen ben sorunuzu çok iyi anladım
Aslında herseyın yolu ısraf etmemekle başlıyor, elektrik su faturalar düşsün diye ciidii dikkat etmeye başladık. Çocuklara da tembihliyorum onlarda artık biz demeden gidip kapatıyorlar açıkları.yalan yok ışık konusuna hiç dikkat edemezdim.
Ben Ümraniye de yaşıyorum özellikle belirttim çünkü burda sanal marketlerin hepsi mevcud. Ve ben alışverişin tamamını sanala çevirdim , amacım ayağıma gelmesi değil kupon kullanıp herseyi bir tık ucuzuna almak, mesela getirin ağzından girip burnundan çıkmış olabilirim 1 yıldan beri, etrafında bu imkanları kullanamayacak olan bazı akraba ve arkadaşlarıma da getir açtırdı onlarida kullanıyorum, burda ekmek olmuş 5 lira, ben kışın başından beri nerdeyse bir sene olacak ekmeği çoklu alıp donduruyorum getirden. Şimdi 5 liralik ekmeği 3 küsüra getirttim mesela gündüz 10 tane falan aldım.
Acaıp indirim takip ederim, ne nerde ucuz bana sorar etrafımdakiler. En basit ne diyeyim size dsardan suya bile para vermemek için çantaya su atacagimda evdeki şişelerden doldururum,ben cimri değilim ama, çok gönlü bol olduğumu düşünüyorum sadece başka türlü yapılması mümkün olan şeyleri o şekilde yapıyorum bana hepsi 3 kuruş 5 kuruş derken cebime dönüp geliyor. Disarda cafeue illa gidilir ama o fiyatlar çok canımı sıktığı için çayımı termosa doldurur yanına bişeyler alır büyük parklara oturmaya gideriz hafta sonlarıni o şekilde de değerlendirirz, dışarıdan çok sevdigimiz yemek yerleride var onlara da ayda 1 gideriz, çaya disarda asla para veremem mesela, verirsem içime öküz oturuyor :) baya yazdı msanirim, ama indirim takip edim, eşim bana sen cimrisin demişti birinde, hala kendimi sorguluyorum doğruluğu varmı diye cozemedim:))))