ferlazen aylık aşağı yukarı eve 20 bin giriyor ev artık kendimizin çok şükür geçen kış bitirdik borcunu 🙏
Aylık market çocuk bezi dahil 5 bin toplu alıyorum daha gitmiyorum
800 de pazar tutuyor
Yazları her hafta sonu çıkarız dışarı aşağı yukarı beşyüzden aylık 2 binde o oluyor
Yazları fatular ortalama 7 yüz kılları 2 bin (doğalgaz) çok geliyor 🥶
Yuvarlanınca 10 bin desek 10 bin kalıyor zaten çocuklara birikim hesabı açtım aylık bin TL atıyoruz 300 de devlet koyuyor onun dışında eve yapılacak bir tadilat masraf varsa yapıyoruz yoksa altın alıyorum ek olarak kalanı da yani genelde bu şekilde parayı bir yere bağlamazsak yeniyor maalesef 🤷♀️