ferlazen 3 kişiyiz. 3 aylık miniğim var. mama alıyorum 850 TL falan mamaya gidiyor, 400-500 TL beze gidiyor.
Bebek ıslak mendil, bebek deterjanı, şampuan gibi aylık onun bakım şeylerine de 500 desek
Market alışverişimiz aylık 2000 geçiyor (kasap ve pazar içinde yok)
İki günde bir de 200 TL mazot atıyoruz desek aylık 3000 de mazota gidiyor
1500 kira veriyorum (ev sahibim çok iyi Allah ondan razı olsun zam yapmıyor)
Telefon, internet, elektrik, su, palgaz faturaları da toplam 600-700 oluyor.
Abur cubur, dışardan yemek söyleme kişisel bakım ihtiyaç falan hiç bunları katmadan yaklaşık 9-10 milyar giderimiz oluyor
Buna tabiki çocuğun kıyafetleri, bizim alışverişler falan dahil değil