Nuralp27 bana demedi 😂 ben sordum fazla mı diye gelişimi güzel dedi ama şöyle birşey var benim oğlum anne sütü sarılığıydı ve her saat başı hatta bazen yarım saatte emziriyordum 2 aylık olana kadar e alıştı oda hala öyle yapmaya çalışıyor süreyi uzattım bu ay 2-3 saatte bir emziriyorum