trn-mom55 Nuralp27 ben bu postun sabitlenmesini çok saçma buldum. Sonuçta konusu açıldığında ne diyoruz her bebek aynı değil bazısı boya verebilir bazısı minyon olabilir. Bu post kıyaslama gibi olmuş mantıklı bulmadım. Zaten çocuk dr ya da sağlık ocağı kilosunun ayına/yaşınaa göre nasıl olduğunu söylüyorlar. Şimdi aynı yaş aynı ay anneler okuyup az olan çocuğum zayıf mı fazla olan çocuğum kilolu mı sağlıksız mı tribine girecek. Ne gerek vardı 🤷🏼♀️🤷🏼♀️
Ayzen91 trn-mom55 kesınlıkle sıze sonuna kadar katılıyorum cok cok gereksız bı post olmus ben mesela uzuldum bebegım altı aylık altı kılo ama cok sukur saglıgında hıc bır problem yok doktorumuz da her zaman kılolu bebek saglıklı bebek demek degıldır der ama anne yuregı ınsan yıne de uzuluyor zayıf mı dıye dusunuyor bu tarz yazılanları okuyunca da ıster ıstemez uzuluyor ınsan
Zehraoztrk trn-mom55 aynen de öyle. Birde ikide bir aynı post açılıyor. Çok tutuyor ye mi anlamadım ki 😀
Sedaalya Samsai alerjimiz yok. Hastaneden 3105 gram ile çıktık. Boyumuz 69 cm. Hep boya gidiyor bizim kız 😂😂
Dondurmalikahve 1Gokturkannesi 2,500 kg doğmuş ve 3 aylık 6 kg olmuş az mı daha ne kadar kilo alsın 😄
1Gokturkannesi Dondurmalikahve Kayınvalideme falan sorarsan az onlar 10 kilo yapmamı bekliyorlardı boğumları yokmuş 🤷♀️😂
Dondurmalikahve 3,5 yasinda en son 14,800 gramdı oğlum maşallah subhanallah 😄😄 Hem mi kilosu önde olana maşallah denecek 😁
Nurozcanx Angelss12 hayır mama yok ilk ay kilo alımı az denildi doğum kilosu 3900 dü sadece 4300 almıştı üzerinde durdum baya bu ay düzeldi çok iyi dediler şükür 😇
Angelss12 Nurozcanx takviye edici birşey kullandınız mı benim de kızımın kilosu az gidiyor bu ara sadece anne sütü veriyorum
delirmeceler Nuralp27 ikizlerimden oğlum 1360 gr doğdu kızım 1045 şuan 11 aylıklar ve oğlum 10 kilo kızım 8,5 kilo oldu şükür
Duru_AdenDora Nuralp27 34 haftalık dogdu kizim 2645 44 cmdi 10.gun hastaneden çıkarken 2380gr di 4 ay 17 gunlukken 8300gr 64cmdi suan 5 ay 5 gunluk daha gitmedik🥰
Nurozcanx Angelss12 takviye kullanmadım ama meyve yedim bol su içtim tatlı şeyler su içme isteği oluşturuyor en çok süt yapan da su zaten dinlenmek uyumak birde imkn varsa Atak dönemi de önemli tabi benim bebeğim 5. Haftada sık emmek istedi hep memedeydi onunda etlisi oldu sanırım bazı bebeklerde iştahta azalma oluyor mesela