Ekstra hiç birşey yapmıyorum inanın sadece hamileyken de emzirirkende çok fazla su içiyorum günlük 3 litreyi geçiyor ve beslenmeme dikkat ediyorum onun dışında süt olsun diye bi takviye almıyorum bu ay biraz sütümün yetmediğini düşündüm ama oda göğüslerim terbiye olduğu için bana öyle gelmiş herhangi bi takviye kullandırmadı doktorum