gizemkdk aynı şeyi bende yaşadım sütümün yetmediğini düşündüm ve doktora sordum 3. Ayda bebeklerin daha az süreyle daha sık emdiğini, bu durumun açlıkla değil gelişimiyle alakalı olduğunu söyledi eğer günlük bez sayısı 5 i buluyorsa mama vermeyin bence tabi daha iyisini doktorunuz bilir