Nesli_Demir34 öncelikle bebeğinize harika bir uyku düzeni kurmuş olmanızla kalça usg si arasında bağlantıyı tam anlayamadım beni bi aydınlatır mısınız? Çevrenizde yaptırmayan insanların olması sizinde yaptırmayacağınız anlamına gelmemeli maalesef. Benim oğlum 8 buçuk aylık, 6.ayına kadar her ay özel hastaneye aylık doktor kontrollerine götürdüm, kalça usgsi göz muayenesi, gerekli görülen aylarda kan ve idrar tahlili doktorumuzun önerdiği her testi her kontrolü yaptırdık, doktor şu yapılsın dedi gözüm kapalı tamam dedim. Çocuğumun sağlığı ile alakalı şeyleri sorgulamadan etrafımda olan insanların yaptırıp yaptırmaması ile ilgilenmeden hemen yaptırırım. Parası pulu maddiyatı umurumda bile değil. Evladım için yaşıyorum. Bir sürü özel aşı var şu dönemde yapılması gereken, 5 10 sene önce çocuk doğurmuş etrafımda bu aşıları yaptırmayan bir sürü insan var. Ama ben bu ciddi hastalıklardan evladımı korumak için çevremdeki insanların yaptırıp yaptirmamasi ile ilgilenmiyorum. Rota aşısını bir sebepten yaptırmazsam ve çocuğum bu hastalığa yakalanırsa çekeceğim vicdan azabını düşünerek vakti geldigi gibi yaptırdım aşısını, menenjitte aynı şekilde. Benim çocuğum da huysuz değil, sizin deyiminizle maşallah cin gibi ve harika da bir uyku düzenimiz var (!) Şimdi ben bunca şeyi boşu boşuna mı yaptırdım.??