Nesli_Demir34 Ağrı olmuyor zaten kalça çıkığında. Siz bilirsiniz yaptırmayın. Yürümeye başladığında bir sıkıntı olursa da bandajla halledilmesi gerekirken ameliyatlik durumlara kadar gider. Ayrıca 4.aya kadar ultrason, sonrasında röntgen ile bakılıyor. 6.aya kadar pelvik bandaj,frejka yastığı vs kullanılabilir sonrasında alçıya alınıyor. Daha ileri ve düzelme yoksa ameliyat
Bu arada kız bebeklerde daha çok rastlandığını söyledi 3 ortopedi doktoru da bize.