Nesli_Demir34 pardonda bukadar sinirleneceğiniz ne dedim? Nedemek dilini keserim sen bi hop agır gel anneliğine laf uzatmadım ben senin önce okuduğunu anla ve doğru yorumla ! Bunu doktora sorsan daha uygun olmaz mı demememi sinirlendin? Yoksa vebaldir ilerde bundan kaynaklı bi sıkıntı olursa vicdan azabı çekersin dememe mi? Bu cümlelerde ben bi ‘ annelik sorgulama’ göremiyorum hanımefendi acıtasyons girmeyin lütfen. Hak konusuna gelince de ister et ister etme buraya post açıyosan her türlü cevabada hazırlıklı olacaksın hele konu sağlıksa! Hala da dediğimin arkasındayım madem bir karar vereceksin git doktora sor gerekli mi diye!
Birde herkese aynı tarife fix ‘anneliğimi sorgulama’ demişsin ne alakaysa.. gerçekten bence sen sorguluyosun içten içe sanırım millet üzerinden kendini aklıyosun.