Ecusska mamaya başlayın mama vermek kötü birşey değil, sütünüz yetmiyor belli ki günah çocuk aç millet ne der diye düşünmeyin lütfen herkes konuşuyo mama vermeyin bilmem ne ben doğduğundan beri kullanıyorum sürekli vermiyorum günde 3 kere veriyorum 2 aylık bebeğim 5300 kilosu sütümde var ama bazen doyup doymadığından emin olamıyorum ilk deneyimim sabah, öğle ve gece veriyorum 90 ml. Karnı tam doyduğunda bişeylere saldırmıyor benimki sadece elini bazen emiyo tam doyduğu halde ama açsa herşeye saldırıyor siz yine doktorunuza danışın