Ecusska benim bebeğim emiyor çok şükür kaşık biberonla deneyin isterseniz öyle içerse memeyi bırakmaz doktor öyle demişti ama benim kızım biberonla içti çok şükür memeyide bırakmadı. Bana o kadar konuşuyorlar Kİ küçücük çocuğa mama niye veriyorsun, verme, aa sütün yetmiyor mu falan filan aşırı canımı sıkıyordu ilk başlarda belki sizde öyle düşünürsünüz diye dedim yAnlış anlamayın lütfen 🙏 ❤️