M16 Bizimde banka seneye promosyon verecek 3 yıllık anlaşma seneye doluyor yüklü bir promosyon beklentim var bu sene bile her yerde 20 25 bin rakamları duydum seneye daha yüklü olur diye umud ediyorum. Bu arada ben izindeyim bu yıl promosyon Mayıs ayında verilecek 3 yıl önce Mayıs’ta verilmişti ben iznim Haziran’da bitecek benim promosyonum Haziran’da yatar değil mi sen izindeydin kaçırdın gibisinden bir olay olmaz değil mi ya da eksik mi alırım 1 aylık 🤔🤔