M16 biz eşimle bu konuyu çok araştırdık hocaların bir kısmı haram diyor bir kısmı direk haram demese de harcanması uygun değil diyor ikimizde öğretmeniz ikimize de yatacak ilden ile değişiyor o kadar yüksek meblağ yatacağını sanmıyorum ama yatanı banka kredisine yatıracaz oraya yatırabiliyormuşuz ama kredimiz de az kaldı eğer borcu kapatırsak ve hala para kalmış olursa dağıtacaz eve sokmayacaz yani ocakta yatacak zaten durumu olmayan insanların bir iki ay doğal gaz faturasını ödeyelim dedik