MinikPrensesannesii Atlasmomyyy bu ay yatacakmış eğer kabul olursa emniyetsen başkasını Twitterde her gün açıklama yapıyor zaten
Teemo07 MinikPrensesannesii bizim orda da vakıf yok. İlçedeyiz biz de. Bakalım bekleyelim ne diyecekler.
M16 Melekk3 öyle biz kiradayız bide İnan asla ay diger ayı getirmiyor am günahtanda korkuyoruz ama geçinemiyoruzda mama bez kıyafet yeme içme o kadar pahalı ki benm bi tanıdığım yeni doğum yaptı sütü yok mamada alamıyor diye pirinç unu veriyor
MinikPrensesannesii pogacayanakk askerler zaten her ay promosyon alıyor egm öyle değil 100 tl promosyon diye veriliyor
pogacayanakk MinikPrensesannesii 300 TL civari alıyoruz ama sözleşme yenileyince toplu da alınabiliyormuş
Teemo07 MinikPrensesannesii insallah bakalım ya. Ben benimkiyle de konuşayım bir. Haberi var mıymış. 🙂
M16 Nurahsen09 işte eşimde öyle düşünüyor diyor yemek istemiyor ama ben ne yalan söyliyeyim içim gidiyor o paraya çğnkü ihtiyaç var yani
pogacayanakk Nurahsen09 evet eşime her ay yaklaşık 300 lira yatıyor ama banka ile sözleşme yenileyince toplu alma şansı da varmış
dlkcltkc MinikPrensesannesii evet eşimde şimdi onu söyledi inşallah olur daha net bişey yokmuş ama hayırlısı olsun inşallah
MinikPrensesannesii dlkcltkc banka 30 bin teklif etmiş ama egm ve emniyetsen 50 bin istiyor. Faruk sezer olumlu dönüşler alıyoruz bugün dedi
Asyaveannesi04 Melekhnm tabikide verilecek bizim şuan görüşmeler sürüyor bakalım hangi bankayla anlaşılırsa
M16 watermelonlove öyle şeymi olur kız o zaman izin kullanınca maaşta vermesinler verirler mutlaka yatar yani bence
watermelonlove M16 İzin kullandığım için maaş almıyorum zaten canım ücretsiz izindeydim tekrar ayrılacam Haziran da bitmiş oluyor bizim banka sözleşmesi de mayısda olacak yani bir önceki sözleşme Mayıs’ta oldu ben Haziran da mı almış olurum o parayı