Mys30 benim kızımı da 33 yada 34 cm doğdu doktorumuz doğduğundan beri küçük kafası dedi 5 aylıkken nörolojiye gittik film çektiler ultrasonla bakıldı doğduğundan beri orantılı büyüdüğü için sorun görmediler bizimkininde nibıngıldağı küçümüştü doktor bıngıldağın bi sorun teşkil etmediğini kemiklerin kaynanaması gerektiğini yani onlar sütur mu ne diyor onların kapanmazsa sıkıntı olmayacağını söylediler puanlık bir sıkıntı yok 8 aylık aynı ayında olan bebeklerden daha iyi gelişimi öyle söyliyim bizdede kayınvalidem in kafası baya küçük ona çekmiş ilk zamanlar bende çok üzülmüştüm internette mikosefalimidir bişeydi hatırlamıyorum o hastalık çıkmıştı araştırırken o baya korkuttu çok şükür öyle bişey yok sizinkide orantılı büyğyorsa korkmayın d vitaminini eksik etmeyin