Arkadaşlar genetik olarak başı küçük bebeği olan var mı? Benim bebegim doğduğun da 32 cm di başı dün sağlık ocağında 36.6 cıktı baya küçük dediler bıngıldagi da kapanmış bugün çocuk cerrahi ölçtü 37.5 cıktı çocuk doğduğun da kafası küçükmüş zaten normal ilerlemiş buyumesi dedi. Ki zaten bizim aile de geneli böyle kafalarımız biraz küçük. Internetten bakıyorum genetik olarak başı böyle küçük doğan bebek var mı diye ama çıkmıyor genetik olarak başı bizim ki gibi doğan var mı acaba ?