Mys30 doktor bu konuda sanırım bizi üzmemek adına söylemedi verdiği kağıtta baş kilo ne kadar olması gerekirken yazmış ama boyu yazmamış ben persektif tablosuna baktığımda 72 olması gerekirdi umarım gelecek ay kapatır aşırı kafama taktım dünden beri uyuyamadım saat başı kalktim eşimde gececiydi o pek takmiyorda ama ben aşırı taktım 😔 inşallah birde hastane o kadar yoğundu ki böyle tıklım tıklım çocuklar koridor öksüren çocuklarla doluydu 😭