Deletedmom_62 o kadar iyi anlıyorum ki sizi ,ben de tek başına büyütüyorum. Dikişlerin ağrısı bi yana, ayaklarım şişmesi ,narkozun yan etkileri sırt ağrısı ,kalçamın ağrıması ,bir ay topallayarak yürüdüm.kendimi gördükçe bedenen ruhsal olarak çöktüm zaten. Bebeğin ihtiyaçları gazı sürekli ağlaması ,kendimi yetersiz hissetmem ,bakmadığını düşünüyorum hala 😔 evleneli 1 sene olduğu oturduğum yerde kimseyi tanımıyorum. Bi gelse destek olsa kafamı dağıtsa diye dört gözle bakıyorum .çok zor diyorlardı ama bu kadarını tahmin etmemişim. Bebeğim 3 aylık ,süt alerjisi çıktı .diyet yapıyorum. Doğru düzgün bişey yemiyorum, bi yandan da sütüm kesilecek korkusu 😔 Allahım bizlere yardım etsin.