Deletedmom_62 Ben de sizin gibi hissediyordum. Üstelik gaz sancılarım eve geldikten sonra da devam ettiği için kendimi toparlamam da uzun sürdü. Ben daha 15 günlükken açık havada yürüyüş için dışarı çıktım, o kadar iyi geldi ki. Gerçi çocuk huzursuz oldu eve hemen geri döndük ama olsun. Nisanda doğum yapmıştım, havaların ısınması biraz geç olduğu için ben ancak 25-30 günlükken tek başıma çıkmaya başladım. Sling kullandım, çok memnun kaldım size de tavsiye ederim. Yanda yenidoğan uyumlu kanguru da deneyebilirsiniz. Ondan beri düzenli olarak aynı saatte yürüyüşe çıkıyorum hem bebek rahatladı hem ben. 🌸