Sezaryen sonrası 20 günden sesleniyorum, alışılıyor. Ama tavsiyem dışarıya çıkman biz hemen çıktık. İlk hafta ağlıyordum sürekli kilo veremeyeceğim vs diye lohusalıktan, sonra bebek uyurken anneme bırakıp eşimle kapımızın önünde yürüdük 2 defa 1 defa markete gittik beraber. Sonra dışarıya gezmeye çıktık kızımızı da alıp, böyle böyle hafifledi geçti. 2. Hafta ağlamayı tamamen kesmiştim. Eşinin desteği çok önemli onunla eskisi gibi vakit geçirmende çok önemli, umarım çabuk toparlarsın çünkü zor bir dönem