determinan Ezosss ben de kantaron yağı var iki gündür pamuğa sürüp uyguluyorum ama geçirmedi siz nasıl uyguladiniz ben günde 3kere falan yapiyorum her bez değiştirme de değil
Masalkusu Mustela kullanıyodum ama popişinde banyoda bile zor çıkıyo hamaten mavi olanı aldım çok iyi bence
Zeyzeyno HappyKids Doğduğundan bu güne kadar(9 aylık) SEBAMED kullanıyorum on numara beş yıldız bir pişik kremi iyiki var yani şiddetle tavsiye ederim 👍🏻
Nihalalp Ruyaalya penaten8 duydum çok iyiymiş evet elimdekiler bitsin ilk işim onu almak olacak şimdilik penaten sabun kullanıyorum çokta memnunum
Meraklimama gocebebirbayan trend yolda koliyle alıyorlar size uygun değilse almayın ,bize diğerleri iyi gelmedi ki bu markaların pişik onleyicisinide hep kullanırım arko gecirdi sormuşlar cvp verdim. Sudocrem de bebekler için ama içeriği temiz değil .
Kubralkan gocebebirbayan doğduğundan beri sudocrem kullanıyodum ek gıda sonrası bıraktım tek tercihim pişik olunca kantaron yağı poposunu her bez değişiminde yıkayınca pişiğimiz de olmuyor doğal olarak ama sudocremde yıkamak kar etmiyodu
Edis07 gocebebirbayan hem onleyici hem giderici. Zaten ilk dogdugundam beri onu kullandigim icin hic pisik olmadi cok sukur sadece bi kere oldu onida dedigim gibi hemen iyilestirdi. Sizde onleyici kullaninki sonra pisige care aramayin😇😁
Daenerys Edis07 12 ay boyunca mustela kullanan ben mustelaya sövüyorum bu ara. Pişik görmemişsiniz siz. Hiç bir işe yaramıyor mustela. Gelecek pişiği de önlemiyor hametan ve bepantol kullanıyorum 2 aydır
Dogak HappyKids ben zeytinyağı sürüyorum soğuk sıkım aside oranı yüzde 3 olan iyi bi yağ pişik olmadık