Benazirsewda evet ya kesınlıkle. Bebekten bebeğe ayrı, aynı bebekte bile değişiyor gerçekten. İlk doğduğundan beri sudocream kullandım, geçiriyordu. Geçen ay bir pişik oldu yara gibi derisi soyuldu çocuğun resmen ve sardı gunden gune ıyıleşeceği yerde halbuki küçücüktü. herşeylerı kullandım. sudocream oceazinc hametan zeytinyağı kantoron yağı banamısın demedi. Hatta yağları sürdükçe dahada yayıldı. Hiç bez bağlamadım ne gunduz ne gece alt açmayla durdu hep. En son travazol aldık o geçirdi. Çok zor geçti. Şimdi yine pişiğimiz var aslında her defasında ıslak pamukla silip kurutup hametan suruyorum nemlendırsın dıye ama neden oluyor bilmiyorum işin tuhafı şimdi travazolde etki etmiyor ve çok uzuluyorum. 5inde doktora gidicez bakalım ne diycek bu duruma