HappyKids En çok tercih edilenler linkte! Peki sizin kullanıp memnun kaldığınız ya da memnun kalmadığınız ürünler neler? Favori Pişik Kremleri https://ty.gl/9umznbms1k
Mrv_cnl HappyKids sudocrem ve Gülsuyu kullanıyorum ben Gülsuyu yüzdeki isiliklere vs çok işe yarıyor akşama sabaha geçiriyor
Edis07 HappyKids biz mustela kullaniyoruz ve bebegimin cildine cok iyi geliyor. 2 aylik ve sadece 1 kere pisik oldu onuda hemen 1 gunde gecirdi
gocebebirbayan HappyKids pişik önleyici (her bez değişiminde kullanılan) mustela , pişik olduktan sonra iyileşme sürecinde kullanılan olarak da sudocrem öneriyorum
Defneninannesi01 Brutal-Betty sudocrem icerigi berbat hic baktiniz mi acaba lutfen bakin karar sizin tabi ama sivilce icin bile sadece oldugu bolgeye surun diyolar ufacik bebege fazla geldi bana
yorgunanne_ Mrv_cnl benim bebişin yüüzüde hep isilik olmuş nasıl kullandınız biraz bilgi verirmisiniz
gocebebirbayan Edis07 mustela pişik kremi değil ki , pişik önleyici krem. Yani pişik olmaması için mustela kullanılıyor. Pişik olduktan sonra pişik kremi kullanmanız lazım. Dediğim gibi mustela pişik kremi değil, pişiği önleme kremi
Kubralkan gocebebirbayan doğduğundan beri sudocrem kullanıyodum ek gıda sonrası bıraktım tek tercihim pişik olunca kantaron yağı poposunu her bez değişiminde yıkayınca pişiğimiz de olmuyor doğal olarak ama sudocremde yıkamak kar etmiyodu
Meraklimama HappyKids oğlumda bir pişik oldu hiç olmamıştı birde tuhaf bir şekli vardı Bepanthol, sudocrem kullandım ama yok arko nin yesil tüp kremi iki güne bile kalmadan geçirdi şiddetle tavsiyemdir artık sudocrem mis Bepanthol Muş almam.
gocebebirbayan Meraklimama her bebeğin cildi farklı. Ama Arko bebekler için değil yetişkinler için. İçeriği de bebeklere uygun değil dolayısı ile
Edis07 gocebebirbayan hem onleyici hem giderici. Zaten ilk dogdugundam beri onu kullandigim icin hic pisik olmadi cok sukur sadece bi kere oldu onida dedigim gibi hemen iyilestirdi. Sizde onleyici kullaninki sonra pisige care aramayin😇😁
diloss34 gocebebirbayan bende mustela kullanılıyorum hiç pişik olmadı onun sayesinde. Görümcemin çocuğu pişik olmuştu ve o an mustelayı kullanmak zorunda kaldık tek kullanımda geçirdi pişiği. O yüzden ekstradan pişik kremi almaya ihtiyaç duymuyorum
iki_prens_annesi gocebebirbayan bnde iki iglumu inunla buyuttum sayilir cok pisikleri olmazdi ama isilik veya kizariklik olunca sicaklarda sürüyorum geciriyo hemen ☺️
Meraklimama gocebebirbayan trend yolda koliyle alıyorlar size uygun değilse almayın ,bize diğerleri iyi gelmedi ki bu markaların pişik onleyicisinide hep kullanırım arko gecirdi sormuşlar cvp verdim. Sudocrem de bebekler için ama içeriği temiz değil .
Fundakara gocebebirbayan ben doğduğundan beri kullandım arko klasik yeşil tüp. Hiç pişik olmadı çok şükür hafif kızarmaya başlayınca sürüyorum hemen kesiyor. Şimdi ikinci oğlum olacak onda da kullanacağım açıkçası 🤗
bglm HappyKids sudo krem kullandık am hiç pişik olmadı yenı doğdu eve geldı poposunu hep yıkadım üşenmedim ıslak mendılı hastaneye gıdttıysek orda alt degıstırırsem kullandım okadar . Bagırsaklarında enfeksıyon cıkmıstı ozamn bıkere pişik oldu baya kotuydu yanık gıbı olmustu antıbıyotklı krem kullanmıstık Dr enfeksıyondN demıstı keşfetme donemındeydı hersey gazına alıyordu tabı ondandı