Esraozgn evet yine evde olacak yemesi, tuvaleti, ilgisi yine gözünüze gelecekti sonuçta ne diyim umarım hayırlısı olur miniginiz de zorlanmadan atlatır bu süreci. Olacagı varmıs ki ikiz olmuş yoksa siz de istemezdiniz çocugunuzu istemeye istemeye kreşe vermeyi..🙏🏻