Okuyunca bir içim çiz etmedi değil.Rabbim yardımcınız olsun benim de ikizlerim var ikiz bebek bakmak büyütmek öyle zormuş ki inanın benim de biraz imkanım olsa vermek istiyorum kreşe.Bir yandan bakıcı yerine kreş olması çok daha iyi olmuş diye düşündüm bir yandan da üzüldüm.ama insan hir süre sonra tıkanıyor evde inanın ki.umarim zamanla alışır ve bu dönemi kolaylıkla atlatır sizde o da 🙏🤲🥰