Esraozgn 2 Yaş için alışma süreci biraz sancılı geçebilir. 3 yaşta bile zorlanan, uzun süre alışamayan, duruma farklı tepkiler veren öğrenciler olabiliyor. Bence şimdilik pedagog desteği almanız durumu değiştirmez ne zaman alışmak isterse o zaman alışacaktır. Biraz sabırlı olun. Anaokulu öğretmeniyim, böyle şeyleri çok fazla yaşıyorum. 🙂