2maviboncuk benim eski binada geçen sene 20 di 8 daire vardi asansör yoktu şimdi hersey pahali bana 40 normal geldi ki herkes kabul etti bir kişi hariç oda zaten herseye bisey bulan biri ben vermem siz verin ben enayi değilim salak değilim falan yapıyor şimdi biz tutucaz vermicek para falan yine kavga çıkacak o zaman sen bul diyoruz onu da yapmıyor kendisi silsin diyorum bende artık gerçi ona da yanaşmıyor 😬